Ma bucur ca filmele astea sunt seriale

In disperarea ca inca nu a aparut Seria 4 din Sherlock, am zis sa-l mai vad pe Cucumberbatch, ca nu-mi iese numele lui nici cum daca nu-l copiez de pe vreun site, m-am uitat la The Fifth State, in care-l joaca pe Julian Assange. Eu insist sa-l vad in Sherlock.

MV5BNTA2MTE1NDI5OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNzM2MzU3Nw@@._V1_SX640_SY720_

 

Iar acest articol n-a facut decat sa-mi confirme intuitia avuta la primul episod din True Detective ca serialul asta va fi bun, chiar foarte bun! Povestea, atmosfera dezolanta, personajele, actorii… ar mai fi ceva de amintit?

true-detective-poster

 

2 thoughts on “Ma bucur ca filmele astea sunt seriale

  1. dariopecarov says:

    Cred ca ai pus in acelasi articol doua dintre cele mai bune seriale care s-au facut vreodata. Inca nu am terminat de vazut True Detective, dar pare sa fie genial dupa primele 3 episoade. Am fost mereu un mare fan Sherlock Holmes, si pot spune ca Benedict e genial in rolul ala.

  2. Ana Irina says:

    Eu le-am terminat pe amandoua (pe Sherlock chiar de doua ori) si dau din picioare asteptand urmatoarele serii. Finalul de la True Detective m-a cam… dar mai bine sa nu spun ce m-a.😀

    Si mie mi-a placut mult Sherlock, si pana la Benedict l-am vazut cel mai bine in rol pe Jeremy Brett, in serialul din ’80+. Si Watson e foarte fain jucat in serialul britanic.

Leave a Reply

