In sfarsit, S.F. romanesc

Ideea de-a incerca si autori romani de S.F. mi-a tot dat tarcoale, iar cand “La capatul curcubeului” de Vinge m-a dezamagit dupa 400 de pagini de lectura stoica, am zis, what the hell! Si astfel, am avut bucuria de-a citi doua carti bune, relaxante, una de Marian Truta, “A doua venire” si alta de Gheorghe Sasarman, “Cuadratura cercului”. A doua mi-a adus aminte de “Orasele Invizibile”, ale lui Italo Calvino, un exercitiu de imaginatie a unor urbe fanteziste, care se nasc si mor alaturi de oameni, modelandu-le existenta, iar prima, cu referinta la “Ubika”, de Philip K. Dick si scenariile paranoice ale realitatilor puse la indoiala m-a cucerit de la primul capitol.

Dar nu vreau sa sugerez ca aceste carti mi-au placut pentru ca mi-au amintit de alte carti care mi-au placut. Asta e asa, un bonus, pentru ca pentru prima data ma voi uita la Nemira sau la alte edituri ce publica s.f. dupa autori romani.

Urmatoarea pe lista va fi “Floarea de loldilal”. Am mari curiozitati legate de ea.

 

0-b-Ce-mai-citim---b---A-doua-venire

Leave a Reply

