Dreamhack 2014 – Deloc rau! Ba chiar bun

Am o curiozitate bolnava de-a vedea fetele multor cunoscuti cand le voi spune ca am fost la Dreamhack (Ce-i ala?!) adica la ceva unde se strang gameri si pasionati de gaming (Adica jocuri pe calculator?), se joaca si castiga iar publicul chiar vizioneaza cu interes meciurile (Cum? Meciuri ca la fotbal?). Probabil va fi privirea aia… surprinsa, dezgustata si in acelasi timp interesata de felul in care s-ar putea derula un astfel de eveniment. Priceless.

Nu credeam ca dupa perioada de joaca din liceu si facultate, cand intre pauzele de iesit afara si alte activitati sociale, ma jucam Diablo II, Warcraft si Neverwinter Nights, va mai urma o perioada in care voi redescoperi gamingul online. Asa a fost cu sistemul Steam, cu Dota 2 si chestiile noi care se “poarta” acum, care, desi nu m-au prins ca in vremurile alea (era si culmea sa o faca), mi-au aratat ca odata ce fain e sa te joci si ce varietate mare de jocuri exista, va fi mereu o alta forma de relaxare, la indemana oricand.

Free-Dota-2-Wallpaper

Dupa ce am vazut un documentar despre cei mai buni jucatori de Dota din prezent, Free to play, chiar m-am gandit serios ca mi-ar placea tare mult sa vad si sa simt atmosfera la un astfel de eveniment,  cum e sa asisti alaturi de alti oameni la jocuri de care altfel te bucuri doar din fata calculatorului si intre patru pereti. free-to-playIar DreamHack a avut un perfect timing, pentru ca daca trecea perioada de curiozitate, cred ca nu mai eram atenta la evenimente de genul asta.

Si cam asa am ajuns eu azi la prima zi din DreamHack, care s-a tinut la Sala Polivalenta…😀

Impresii

Oameni. Neasteptat, foarte multa lume. Foarte multa. Polivalenta era plina- si pe-afara si pe dinauntru. Oameni foarte tineri dar nu numai, majoritatea baieti si barbati, si presarate ici-colo cateva fete, ca niste condimente bune care fac o mancare excelenta. Parte dintre ele sustinatoare ale prietenilor, altele chiar interesate si habarniste. Eu am fost intr-o categorie middle. 😀 Publicul decent, educat, fiecare pe treaba si curiozitatea lui. N-am sesizat priviri dubioase, organizatori prea bagareti care sa-ti sufle in ceafa. Totul foarte smooth, foarte natural… si energic. Oameni multi, calculatoare multe.

20140426_150601

Organizare. Ori Polivalenta a fost prea mica iar organizatorii au subestimat participarea, ori spatiul n-a fost totcmai bine gestionat. Standuri ale sponsorilor, Intel, Asus, firme de accesorii de gaming, Secret Shopul de la Dota, care a fost full tot timpul de cumparatori (cred si eu, avand preturi decente la tricouri si alte accesorii), si multe sectoare in care se puteau juca Dota, League of Legends si Warcraft, care fiecare avea publicul lor. Nu stiu prea multe despre modul in care au fost organizate competitiile si ce-a presupus fiecare, pentru ca sunt, pana la urma, o admiratoare de la distanta si nu foarte bine informata. M-am bucurat de un stand mic de BoardGames, care avea chestii interesante dar am calculat eu ca le-as putea gasi foarte bine si online. Iar ingramadeala era atat de mare ca n-aveai timp sa te gandesti daca vrei cu adevarat un joc sau altul.

Experienta. A fi spectator la jocuri online e chiar o chestie interesanta! Am asistat la doua partide de Dota 2, intre Alliance si Cloud 9, tinand cu ultimii din singurul motiv c-aveau un roman in echipa. Au fost vreo 90 de minute chiar tensionante si amuzante in acelasi timp. Mi s-a parut foarte interesanta contributia comentatorilor live, dintre care, preferatul meu, Pasarel, a facut chiar o treaba buna in a explica strategia jucatorilor.😀 Asta si pentru ca il chema Pasarel. Dar spectatorii au fost cei mai amuzanti cand a venit vorba de sustinut echipe si explicat jocul… Foarte mult entuziasm!

20140426_133135

20140426_141446

 

 

 

5 thoughts on “Dreamhack 2014 – Deloc rau! Ba chiar bun

  1. dariopecarov says:

    SI eu am fost la Dreamhack.🙂 Pacat ca nu am stiut ca mergi, poate iti luam o cafea de la toneta cu hotdogi :)) Am inteles ca de la anul vor sa se mute pe stadion ca nu le mai ajunge sala aia. Umbla vorba ca ar vrea sa vina chiar la Cluj. Eu am mers doar pentru starcraft2 pana la bucuresti :))

  2. feeria says:

    Ce tare! :)))
    Ia sa nu vina, sa ramana in Bucuresti. Mie mi-a convenit la Polivalenta, pentru ca ma despartea doar jumatate de parc de traversat.
    Pai chiar a fost super mica sala. Si… just for the record, s-a simtit olfactiv ca erau muuulti muuulti pustani.😀
    Ai jucat sau doar ai fost spectator? Detalii, detalii!

  3. dariopecarov says:

    doar spectator, nu am atata de mult timp liber incat sa ajung la un nivel bun de joc. Am avut un prieten ce a participat totusi. Si a pierdut. Terran Power! :))

  4. feeria says:

    Nu-i rau ca n-ai timp s-ajungi bun la jocuri pe calculator.😀
    Pentru mine urmeaza Comicon, din nou o premiera. Sunt tare curioasa cum e. Ma cam nelinistesc chestiile alea cu costumele, care-a fost si la DreamHack.

Leave a Reply

