Doua lucruri despre Comic Con

Primele si ultimele chestii care au meritat drumul pana la Romexpo si constientizarea faptului ca traseul de la poarta si pana la “hala” e un fel de Golgota cand e caldura si bate soarele in crucea pe care-o cari in spinare. Devine grea… tot mai grea.

1. Am vazut pentru prima data o Imprimanta 3D la lucru,

in timp ce de cateva saptamani am auzit o gramada de lucruri despre inovatiile cu aceasta tehnologie. Daca nu era prea mare agitatia la standul celor de la 24pe7 agasam mai mult amabilitatea celor de-acolo pentru a-mi explica, asa, in detaliu, cuuuum functioneaza si ce chestii misto poate face. Asa, m-am multumit cu experienta directa de-a vedea imprimanta si cu un mic suvenir, un semn de carte.

Ce poate fi mai potrivit pentru a tine paginile unei carti SF decat un semn de carte creat de o Imprimanta 3D?

20140511_230247   20140511_230333   20140511_131300

2. Warhammer

Un stand mare, cu piesele jocului prezentate foarte frumos, cu jucatori si cu… oameni care pictau figurinele! Mi se pare o idee extraordinara, sa imbini placerea unui boargame cu experienta crearii propriilor personaje! Mi-au mai placut stadurile cu boardgameuri, chiar aveai de unde alege, si a fost haios sa vad atatia oameni stan la mese si jucandu-se.

20140511_132105   20140511_132027   20140511_132035

Cocluzie: Comic Con, one time event.

 

5 thoughts on “Doua lucruri despre Comic Con

  1. Draga Feeria, iti multumim mult pentru cuvintele minunate! Pe langa satisfactia de a reusi sa aducem pe piata o imprimanta 3D facuta exclusiv in Romania, cea mai mare rasplata vine din partea oamenilor ca tine! Entuziasmul vizitatorilor de la EECC ne da putere si speranta sa continuam cu proiectul nostru! Speram sa anuntam curand un workshoop, cum insa nu stim exact cand va avea loc, acepta invitatia noastra de a ne intalni intr-un mediu mai restrans, sa povestim mai multe, pentru a compensa agitatia din jurul standului.

    Cu drag,
    Catalina – 24pe7.ro

  2. Facuta exclusiv in Romania? Uite, eu n-am prins asta la stand (ca altfel va bateam la cap o ora despre compatibilitati si alte prostii :P).

  3. feeria says:

    Catalina, iti multumesc pentru mesaj! Nici eu nu prinsesem informatia ca imprimanta e facuta in Romania. Cred ca entuziasmul era si mai mare! :))
    Accept cu bucurie invitatia si mi-ar placea sa aflu cand va avea loc acel workshop. Desi as veni mai mult in calitate de… curioasa (dar cine stie?), e un lucru care m-ar bucura!

  4. Va multumim!!
    Planurile noastre sunt mari, speram sa le ducem pe toate la un bun sfarsit. Expozitia de la EECC a fost prima pentru noi, am fost timizi si nu stiam la ce sa ne asteptam, si daca am fi vrut sa mai amanam un pic primul workshop, acum ne vom da silinta sa-l organizam cat mai curand!
    Va invit pe pagina de facebook 24pe.70 sau site-ul http://www.24pe7.ro, unde vom anunta data si locul unde va avea loc. Iertati-ne “saracia” momentana a paginilor/site-ului, promitem sa remediem curand si aceasta problema (ne-am axat mai mult pe calitatea produsului pe care urma sa-l expunem, tehnicile de promovare au ramas un pic in urma :p)

    A voastra,
    Catalina – 24pe7.ro

Leave a Reply

