Vreme rea pentru Misery

Am vazut ecranizarea cartii lui King cu mult timp inainte de-a o si citi si, pe langa Shining si Rose Red, mi-a placut foarte mult. Pentru ca in ultima perioada vremea a fost inchisa si mi-a dat sentimentul captivitatii in weekend, cand in mod normal planurile se faceau mai mult afara, am simtit ca se potriveste perfect lectura. Si-asa a si fost… pentru ca am avut o saptamana in care m-am trezit si-am adormit cu gandul ca “tre’sa” (vorba lui King) aflu ce se intampla (desi, evident ca stiam!).

Si asa am descoperit o alta definite a unei carti bune- aceea care te fascineaza si te intriga, chiar daca ii stii prea bine actiunea si deznodamantul.

miseryreedit_2954_1_1323791533

3 thoughts on “Vreme rea pentru Misery

  1. Poti aplica mereu Metoda Vlad de a mentine suspansul: citesti cartea numai in pauze, pe parcursul a trei luni, si astfel, dupa trei luni, uiti complet care trebuia sa fie finalulšŸ™‚

Leave a Reply

