… continuand cu Stephen King

Curioasa sa aflu cum ar putea arata o continuare a celebrei The Shinning, am aflat- citind Doctor Sleep. Interesanta, cu mai multe pagini decat, poate, ar fi trebuit, chiar mi-a placut adultul-Danny care incearca sa-si foloseasca inca o data stralucirea. Mi-au placut calatoriile rapide in atmosfera Hotelului, desi mi-au venit in cap imaginile filmului lui Kubrik, nu cele create in urma citirii romanului. Desi contestat, asa cum sunt contestate in general ecranizarile unor carti reusite, mie mi-a placut filmul. (asa cum mi-a placut si Dune, de Lynch. Si mi-a placut si dupa ce am citit seria).

Am vazut recent Salem’s Lot si m-a atras povestea, asa ca nu mi-a trebuit mult sa iau cartea si sa m-apuc de ea.

King e periculos cand n-ai un program de lucru de functionar public. Iar zilele libere la privat se dau… sau nu se dau.

Asa cum exista concediu medical, pentru cei care-si regasesc si sustin sanatatea mentala in si prin citit ar trebuie sa existe si concediu de lectura.

 

Leave a Reply

